ماهی کج ِ

بعضیا هم کج به دنیا میان

ماهی کج ِ

بعضیا هم کج به دنیا میان

شیوه های مخ زنی یک اماتور :)

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

پیرو پست قبلی اول اینکه شروع کردم دعا خوندن :) 

حالا اگه دوست داشتید بعدا براتون میگم چه دعایی و چجوری 

و خب دوم این که در برخورد اول که یکی دو روز قبل بود خیلی رسمی بهش سلام کردم ، سعی کردم اروم باشم و توجه بیخودی بهشون نشون ندم ، لباس مرتب و ارایش ملایم و تمیزی داشتم ، سعی کردم با بقیه ی ادمای جمع صحبت کنم که منزوی به نظر نریم، البته حتی اگه اونم نبود و شخص غریبه ی دیگه ای اونجا بود هم همین اتفاق میافتاد چون من بقیه همکارارو میشناسم و زیاد باهاشون مراوده داشتم اما ایشونو خیلی کم و فقط یک بار خیلی وقت پیش یه کاری که بلد نبودمو یادم داده بودن که اصلا فک نکنم یادشون باشه ! در کل با خودم گفتم این که همینطوری راه میره دخترا میافتن دنبالش ، حداقل من این کارو نمیکنم که اصلا با روحیات خودمم نمیخونه این کار

از طرفی هرروز بیس بار میرم اینستاشو چک میکنم ، پیجش پابلیکه و من فالوش نکردم خداخدا میکنم از این برنامه هایی که میفهمی کی اینستاتو چک کرده داشته باشه و خب این خودش یه راهه که بفهمه توجهمو جلب کرده ، هرچند نمیدونم همچین برنامه ای اصلا هست یا نه ! شما میدونید ؟ اگه باشه به راه باحال به ذهنم رسید و اون این که خودم. تو فکرش بندازم بره نصب کنه! کسی میدونه واقعا هست یانه ؟

خلاصه حتی نمیدونم حضور منو متوجه شده یانه ! منو میشناسه اصلا یا نه ، یا اینکه کی دوباره میبینمش ...دعا کنید هرچه زودتر باشه...ولی سری بعدی برنامه ی دیگه ای براش دارم ...میام براتون تعریف میکنم ..


  • ماهی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی