ماهی کج ِ

بعضیا هم کج به دنیا میان

ماهی کج ِ

بعضیا هم کج به دنیا میان

شبوه های مخ زنی یک اماتور ٢

دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۸ ق.ظ

امروزم دیدمش ! خداروشکر از اون حالت سرماخورده بیرون اومده بودم و اتفاقا خوب بود قیافم ، سلام کردم بلند و با اعتماد بنفس که برا خودمم عجیب بود ، خیلی با احترام و گرم جواب داد، بعدشم که دیگه صحبتی نشد ، اصولا هم ادمی نیس که نگاهای اونجوری داشته باشه که مثلا باهات چش تو چش شه 

حس میکنم توجه اش بهم جلب شده، حسسسسس بود البته! 

البته از طرفی حس میکنم توهم زدم !!!  

امروز میخواستم پاستیل بگیرم بهش تعارف کنم و اینا ، یه کم باب صحبت باز شه ولی تبخال زده بودم و خب ممکن بود دوست نداشته باشه ، و این بدتربن وقت بود برا این کار ! از طرفی نمیخوام من شروع کننده باشم ! میدونی مثلا وقتی به یه جمع پاستیل تعارف کنی و اگه اون سروع کنه صحبتو خیلی خیلی فرق داره با اینکه خودت بری یه کاره شروع کنی باهاش حرف بزنی ! اگه راهی به ذهنتون میرسه بهم بگین ...

  • ماهی ...

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی